Recenize ”Alba ca zăpada” de Salla Simukka



Al doilea volum din Seria Alba ca zăpada de Salla Simukka ma condus mai adânc în miezul adevăratului subiect acestei seri. Alba ca zăpada este un roman la fel de viu ca și primul volum din serie. Lumikki vrea să se odihnească după întâmplările din iarna trecută așa că face o escapadă la Praga dar din păcate pentru ea soarta are alte planuri.

Descriere

Lumikki călătorește la Praga, unde o cunoaște pe Zelenka. Aceasta îi dezvăluie că este sora ei, iar povestea i se pare veridica lui Lumikki. În scena apare și Jiri, reporter la canalul de știri Super8. Împreună cu el, Lumikki încearcă să afle adevărul legat de secta numita Familia Alba, din care face parte și Zelenka. Liderul sectei, Adam, pune la cale sinuciderea în masă a membrilor acesteia. Lucrurile se precipită, iar finalul aduce dezvăluiri surprinzătoare și încă o lecție de viața pentru Lumikki: fiecare om are o latură ascunsă și inocentă nu e neîntinată ca zăpada.




Alba ca zăpada

de Salla Simukka

Apărută la editura Trei în anul 2013












Părerea mea

Dragostea, misterul și suspansul sunt toate împletite din nou cu succes de către Salla Simukka. Limikki este dipusă să facă orice pentru a-și salva posibila sora, Zelenka, care o întâlnește în Praga dar când află ca aparențele pot înșela și Zelenka a minți-o un asasin este pe urmele sale. Ce ma impresionat este faptul cum a dorit să acționeze Limikki, ar fi putut să plece și să lase totul în urmă dar ea vrea să descopere ce se întâmpla cu adevărat, ce vrea sa facă Adam, tatăl sectei Familia Alba acest lucru aducându-i un pic de liniște sufleteasca chiar dacă are parte încă odată de o întâlinire neașteptată cu moarte și era să ardă de vie.

Un roman cu un umor negru care se întâlnește mai rar, din nou o poveste care te va cuprinde și care te va surprinde cu fiecare capitol, dar la urma ne va lasă cu enigmă, Limikki chiar a avut vreodată o soră sau amintirile care le are sunt doar în subconștientul ei dominat de ceva ce nu a avut niciodată, acel lucru fiind dragostea.

Comentarii

  1. Am tot văzut trilogia de vreo 2 ani chiar și nu știu ce să zic, aș vrea să mă apuc și eu de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai mișcat rapid, nu glumăăă!♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Viața vine cu experiențe diferite, nu știu ce ai experiență, dar aceasta este scurta mea mărturie, sunt fericit să tastrez asta pentru că am pace din nou în căsătorie și totul datorită unui om grozav numit Dr. Ogun Omo, el este un puternic vraja rolul care ajută la concilierea disputei dintre mine și soțul meu cu o vraja de dragoste, soțul meu a plecat de acasă și a locuit cu o altă femeie timp de 7 luni, fără să aibă grijă de mine și de fiica noastră de 4 ani, financiar sunt bine, dar am nevoie de îngrijirea fragedă Un bărbat, îl rog să se întoarcă acasă de mai multe ori, dar nimic nu se rezolvă, chiar am rugat -o pe sora lui mai mare să mă ajute să -l implor, ceea ce nu a funcționat. Așa că, într -o zi, am citit o mărturie a unei femei care a descris cum dr. Ogun Omo a ajutat -o să -și oprească soțul să divorțeze de ea cu o vraja de dragoste, așa că i -am luat contactul și mi -am explicat problemele pentru el, mi -a spus ce este necesar pentru vraja de dragoste Și pe care am făcut -o atunci, după 48 de ore, soțul meu s -a întors acasă cerșind iertarea mea, așa că așa a fost salvată căsătoria mea. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, nu ezitați să -l contactați pe e -mailul său: ogunomospellcaster@gmail.com pentru orice problemă care vă deranjează inima și el le va rezolva pentru dvs.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu