Motive pentru care citesc

Carly Kuhn illustration. Pretending it's still Sunday. ☕️. (Previous Inspiration from @uoatlanta)Mi-am propus să diversific un pic postările așa că azi vă prezint câteva motive pentru care citesc și mai ales de ce fac acest lucru care pentru mine e o binecuvântare. Nu o să vă spun despre faptul că îmbogățește vocabularul fiindcă nici pentru mine nu are impact această expresie și nici nu se află pe lista motivelor fiindcă, a citi nu e un hobby, ci un stil de viață.



  1.  Scapi de tehnologie.  
Aici mă refer la televizor și jocurile online, nu am nimic împotriva muzici care e pe fundal atunci când citesc o carte. Nu vreau să spun că trebuie să ne deconectăm de la societate dar cum ar fii ca în acele 3 ore de știri, unde o să auzi doar despre accidente și alte nenorociri; să luăm o carte și să mergem departe. 


”Cărțile sunt un refugiu, un fel de refugiu monahal, față de vulgaritățile lumii reale”


         2. Călătorești în alte lumi și timpuri

În seara asta beau un ceai cu Damon Salvatore fiindcă ieri am salvat lumea împreună cu Cassie. Doar un ceai, pătura aia pufoasă, tu și restul lumi care se ascunde sub paginile cărți care stă pe noptieră așteptând să fie deschisă și să-ți ofere cele mai frumoase trăiri, tu devenind personajul principal din ea; eu sincer resumez acest lucru doar într-un cuvânt, vis... Cartea fiind un bilet gratuit spre o vacanță spre o minivacanță zilnică.

”Cărțile sunt fluturi cu care zburăm prin propria minte, sub bolta uriașă a țestei nostre. Niciun aparat de zbor nu te-a dus atât de departe” 


       3. Te maturizează și te educă

 Copii trebuie educați, dar în aceleași timp trebuie lăsați să se și autoeduce, aici intervin cărțile, nu aș vrea să se înțelegă cele de auto-dezvoltare personală, mă refer la toate cărțile, mai ales cele care au mister, care te captivează și nu te lasă în pace până nu o termini, dar și atunci parcă mai vrei, acestea sunt cărțile din care luăm cele mai multe lecții.
Just need to replace the 'coffee' on the cup with 'tea'

”Cărțile nu înseamnă hârtie din care sunt făcute, ci comoara de înțelepciune dintre coperți”






       4.  Medicament anti-stres și depresiv 

  O biblioteca este un loc bun pentru a te duce atunci când te simți nefericit, pentru că acolo, într-o carte poți găsi încurajare și alinare. Lectura făcând viața mai intensă mai colorat, atunci când citim lumea pare mai bună, mai altfel; nu-i nevoie de multă carte ca să formezi un suflet sănătos. Atunci când citești ești în locul unde vrei, te ajută să te destinzi absorbindu-ți toate gândurile care te necăjesc.

 ”Când citești nu ai cum să te simți singur”






Comentarii

  1. Am avut în gând să fac și o postare de genul (sau am făcut...?)
    Oricum, subscriu! Eu una vreau să fac o lista de minim 15 lucruri pozitive despre referitoare la benefiiciile cititului! ♥
    Foarte frumos scris! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Abia astept sa vad si eu lista de 15 lucruri pozitive, eu am ales doar 4 ; sunt doar cele care ma reprezinta mai mult. ♥

      Ștergere

Trimiteți un comentariu