New Year Book Tag






1. Cea mai frumoasă copertă dintre cărțile citite în 2017.

Explozie, culoare, avionale de hârtie, flori frunze, TOTUL e perfect. Multa culoare dar tot odată simpla cu fundalul alb iar în prin plan o infinitate de culori.

2. Cea mai bună adaptare a unei cărți pe marile ecrane și cel mai bun film văzute anul acesta?


O bună adaptare pe marele ecrane a avut-o cartea Absolut tot de Nicola Yoon care a referat toate acțiunile din carte. Eu prefer serialele în locul filmelor, prefer ceva pentru mai mult timp dar în cazul filmelor cel care mi-a plăcut cel mai mult este Frumoasa și Bestia în regia lui Bill Condon, chiar și acum as prefer desenele animate în schimbul a orice, atunci când nu am chef de nimic ma retrag la mici mei prieteni fie ele și contemporane.


3. Câteva conturi de bookstagram preferate descoperite de-a lungul anului?



Din dragoste pentru cărți

Iuliana Cluci

Review Junkie


4. Cea mai bună recenzie scrisă de tine în 2017.

 

Nu știu cat de bună este dar mie chiar îmi place cum a ieșit, o puteți citi aici și sper să vă placă.


5. Unul dintre citatele tale preferate de anul acesta.


E posibil sa nu știi care e genul tău - sa nu știi nici măcar ca ai un gen perfect - până nu ajungi, destul de subit sa-l aflli


6. O carte cumpărată sau primită în 2017, pe care o voiai, dar nu ai apucat încă să o citești.


Am mai multe cărți și seri de cărți pe care am vrut sa le citesc în 2017 printre care Fetele - Emma Cline

 7. Numărul de cărți adăugate în biblioteca ta în anul 2017.


Aproximativ 35

8. O carte pe care regreți că ai citit-o anul acesta.


Din fericire în anul 2017 am avut parte doar de cărți care mi-au plăcut și le-am savurat cu plăcere până la ultima pagina

9. Cea mai lungă carte citită anul ăsta.


Elias şi spioana Cărturarilor II. O torță în noapte de Sabaa Tahir are 512 pagini.

10. Un lucru random preferat în 2017.


Muzica... Ador sa am un mixt în caști și sa citesc, în ultimul timp ascult doar un anumit mixt când citesc, acesta, mă face să mă simt mai bine.


Tag-il este luat de pe Pierdută printre cuvinte si creat de către Oni de la Books vs Reality.













Comentarii

  1. Mă bucur că ai făcut și tu acest tag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante alegeri și la tine, hmm...
    Eu sunt foarte curioasă de punctul 2 :))!

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-am stârnit curiozitate :)) sper să fie de bine :*

      Ștergere
  3. Mulțumesc pentru menționare la bookstagrameri preferați!♥ Trebuie să fac și eu tagul cât de curând.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur asa mult ca ai facut si tu tag-ul! Interesante alegeri, desi trebuie sa spun ca mie nu mi-a placut deloc cartea Absolut tot, chiar daca iti dau dreptate in privinta copertei!
    Mult mult spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu