Recomandare film: Home Again



Din nou revin cu o recomandare de film, o comedie romantică dar azi este ceva mai contemporan și sper să vă placă mai mult ca cealaltă.


Descriere


Cum să faci ca s-o desfaci? e o comedie romantică modernă cu Reese Winterspoon în rolul lui Alice Kinney, recent separată de soțul ei (Michael Sheen). Alice decide să înceapă o viață nouă și se mută înapoi în orașul său natal, Los Angeles, împreună cu cele două fetițe ale ei. În seara aniversării celor 40 de ani, Alice cunoaște trei tineri cineaști aspiranți care aveau nevoie disperată de un loc unde să locuiască. Ea acceptă ca cei trei să locuiască temporar în casa ei de oaspeți, dar acest aranjament va avea urmări neașteptate. Noua “familie” a lui Alice, dar și noua ei idilă romantică amenință să se transforme într-un dezastru când aceasta se trezește la ușă cu fostul ei soț, care s-a întors cu bagaje cu tot să reia relația întreruptă.


 
Regizor: Hallie Meyers-Shyer

Genul: Comedie, Dragoste, Dramă

Actori: Reese Witherspoon, Nat Wolff, 
Lake Bell,
 Pico Alexander, Michael Sheen



Părerea mea 

 Primul film din viața mea pe care l-am urmărit fără să citesc despre ce e și cine joacă, doar am căutat un film nou și am apăsat la întâmplare pe unul din lista prezentată. Alice, proaspăt divorțată se mută la casa lăsată moștenire de către tatăl său, fost regizor de filme, cu cele două fiice ale sale. Totul se va schimba atunci când la aniversarea sa de 40 de ani, atunci când sorta îi va aduce lângă ea pe trei regizori aspiranți și vor continua petrecerea la ei acasă. După ce vor rămâne la ea acasă, Alice va realiza încet încet că se îndrăgostește de cel mai tânăr dintre ei ,Teddy, care o va face să uite de tot chiar dacă e diferența de ani destul de mare la prima vedere dar, atunci când se va întoarce fostul soț acasă viata ei va deveni un adevărat calvar pentru ea și un deliciu umoristic pentru privitori. Chiar dacă este o adevărată comedie filmul ne transmite un mesaj destul de profund pentru viata noastră contemporană. ”O viață nouă nu este pentru începători” Puteți urmări filmul chiar aici.

  Dacă vreți un film dintr-o anumita categorie lăsați un comentariu mai jos cu categoria dorita. Mulțumesc pentru ca mă urmăriți! 

 

Comentarii

  1. Da!!!
    Îmi place din ce în ce mai mult seria aceasta, poot să o împrumut să fac și eu seria pe blog?
    Am câteva recomandări de film! :)

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. De curând mi-a fost recomandat și mie filmul. Poate chiar îi dau o șansă în viitorul apropiat! Congrats!♥

    RăspundețiȘtergere
  3. În numele meu și al familiei mele, dau mulțumiri doamnei Wolfgang pentru gestul ei bun spre mine și familia mea, datorită femeii inimii bune care mă salvează din povara financiară și astăzi am datorii din nou după mulți experiență proastă de la mulți Compania de împrumut pe care nu am crezut niciodată o astfel de bună creditare este încă în existență până când un prieten de-al meu să mă prezinte la această minunată femeie doamna Susane Wolfgang și cu mine am citit despre cum a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține împrumuturi, așa că am dat o încercare cu o rată scăzută a dobânzii la 2% am primit în cele din urmă 30.000 de euro, renovate casa noastră, și tu poți încerca să încerci, căutând un împrumut pentru a începe o afacere, împrumut de mașini, factura de locuințe sau taxe de școlarizare contactați-o la un moment dat Email: susanewolfgangkredit@gmail.com,
    Whatsapp; +436703080448.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ofer împrumuturi oamenilor serioși.
    Cauți un credit pentru a începe o afacere, fie pentru a implementa un proiect, fie dacă ai nevoie de bani din alte motive sau din orice motiv. Suntem gata să împrumutăm oricui este eligibil pentru o rambursare. Vă rugăm să-mi spuneți suma cererii dvs. de împrumut și data scadenței acestuia. Te rog contacteaza-ma
    valkamla1@email.cz

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu