Secret Santa Blogger Edition 2017

Crăciun fericit și un An Nou plin de lecturi spumoase! Îmi pare nespus de rău ca postez aa târziu dar am fost cam aglomerata în ultimul timp dar, între timp am cunoscut niște oameni minunați cu care am organizat un mic Secret Santa Blogger, prin urmare eu am primit cadou de la  Daria de la Cartile Noptii
Vreau să-i mulțumesc foarte mult pentru diversitate și pentru scrisoarea pe care am găsit-o în cadou dar nu în ultimul rând felicitarea, sunt minunate și din tot cadoul ele au fost cele care m-au emoționat cel mai mult. Aș vrea să te felicit și pentru felul cum ai împachetat cadoul, păstrez cutia, sincer eu nu reușesc să fac acest lucru atât de bine.

Vreau sa iți spun ca ai avut dreptate, tot ce mi-ai luat mi se potrivește. Nu pot sa nu admit că lumânarea e divina. Sincer până acum nu am auzit de cartea ”Fata cu toate darurile” de M.R. Carey  și sunt nerăbdătoare să încep sa o citesc. Mulțumesc pentru ceai, a fost bine venit din mai multe motive, e mai mult decât perfect. În privința calendarului ai cea mai mare dreptate chiar o sa îl folosesc în pozele pentru blog dar și figurina din ceramica e foarte draguță și o ador. Mulțumesc și pentru mica agenda.
Mulțumesc încă o data și sper sa ne cunoaște mai tare pe viitor așa cum mi-ai spus și tu mie.

Comentarii

  1. Mă bucur enorm că ți-a plăcut cadoul. A fost o plăcere pentru mine să îți aleg lucrușoarele și să te bucuri de el! Îți doresc an frumos, plin de bucurii, împliniri și lecturi frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoaseeee sunt!!!!
    Mă bucur că ți-a plăcut ce ai primit!

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai primit un cadou minunat. Să te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu