Recomandări de seriale produse de Netflix

”Netflix sau cum mai este numit Filelist, este unul dintre cei mai mari furnizori de conținut cinematografic din lume. În România fiind în competiție pe piață cu HBO GO și alții producători locali.
Pe data de 6 ianuarie 2016, compania a intrat pe piața de streaming video on demand online din România, Republica Moldova și alte 128 de state și teritorii devine disponibil la nivel mondial, excepție făcând: Federația Rusă/Ucraina(regiunea Crimeea), China, Coreea de Nord și Siria.„ sursa Wikipedia

Filme, desene, seriale, oriunde și oricând, prima lună gratis. Într-un cuvânt Netflix. Momendat mă aflu încă în aceea lună divină gratisa când descopăr seriale peste seriale lista mea ajungând recent până la 15 seriale și alte câteva film, toate produse de Netfilx care așteptă să fie vizionate. Mai jos sunt câteva seriale din lista mea micuță de seriale. Serialele sunt toate +16 ani având limbaj vulgar și violență.

1.Santa Clarita Diet

 Serialul Santa Clarita Diet face parte din categoria horror/comedie şi prezintă povestea unei familii de la marginea oraşului a cărei viaţă ia o întorsătură ciudată atunci când mama moare şi învie dar nu mai este ca înainte, acum e un înfometat zombi care nu arată atât de neobişnuit faţă de ceilalţi oameni.

 


2.13 Reasons Why

 13 Reasons Why este un serial american de dramă și mister, bazat pe romanul din 2007, Thirteen Reasons Why, al lui Jay Asher.
 Prima dragoste a lui Clay Jensen își înregistrează ultimele cuvinte… Clay Jensen se întoarce acasă de la școală și găsește pe verandă un pachet ciudat, adresat lui. Înauntru descoperă mai multe casete înregistrate de Hannah Baker – colega lui de care era îndrăgostit -, care s-a sinucis cu două săptămâni în urmă.
Vocea lui Hannah îi dezvăluie că există treisprezece motive pentru care a decis să-și pună capăt vieții. Clay este unul dintre ele. Dacă va asculta casetele, va afla și de ce. Clay își petrece noaptea străbătând orașul, cu Hannah pe post de ghid. Devine martor la durerea ei și afla adevărul despre el însuși – un adevăr pe care nu și-a dorit niciodată să îl înfrunte.
„Totul conteaza“, susține Hannah și explica apoi cum s-a înlănțuit totul, cum bulgarele de zăpadă a devenit din ce în ce mai mare, cum zvonurile împotriva cărora n-a reușit să lupte s-au tot înmulțit până ce a simțit ca nu mai poate face față.




3. Riverdale

 Orașul liniștit, Riverdale, este dat cu susul în jos, după moartea misterioasa a lui Jason Blossom, un student popular de liceu și membru al celei mai puternice familii din oraș. Archie și prietenii lui explorează luptele vieții de zi cu zi într-un oraș mic, în timp ce se ocupă de cazul morți lui Jason Blossom. Pentru a rezolva acest mister, grupul de prieteni trebuie să afle mai întâi secretele care se află îngropate adânc sub suprafața orașului lor natal. Riverdale nu este la fel de liniștit cum pare.




4. Stranger things

 Într-un orășel mic, unde toată lumea se cunoaște personal, un incident ciudat lansează un lanț de evenimente ce conduc la dispariția unui copil. Agenții guvernamentale secrete și forte supranaturale întunecate, aparent răuvoitoare, ajung în oraș, în timp ce câțiva localnici încep să înțeleagă că există ceva înfricoșător în orașul lor pașnic.




4.  The OA

 Prairie Johnson,  fiica unui bogat oligarh, și-a petrecut primii ani ai copilăriei în Rusia. În urma unui accident, Prairie și-a pierdut vederea, iar la scurt timp după nefericitul accident tânăra ajunge în America, fiind adoptată de cuplul Nancy și Abel. La vârsta de 21 de ani, Prairie pleacă de acasă în încercarea de a-și găsi tatăl, însă tânăra dispare în mod misterios timp de șapte ani. După cei șapte ani în care a fost dată dispărută, Prairie revine în orașul familiei adoptive. Cicatricile de pe spate și faptul ca fata și-a recăpătat în mod miraculos vederea ridică o mulțime de semne de întrebare în rândul cunoscuților, dar și a agenților FBI, care încearcă să afle secretele aflate în spatele dispariției tinerei.




Comentarii

  1. Am văzut trei dintre serialele astea și mi-au plăcut.
    Spor la văzut cât mai multe! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Viața vine cu experiențe diferite, nu știu ce ai experiență, dar aceasta este scurta mea mărturie, sunt fericit să tastrez asta pentru că am pace din nou în căsătorie și totul datorită unui om grozav numit Dr. Ogun Omo, el este un puternic vraja rolul care ajută la concilierea disputei dintre mine și soțul meu cu o vraja de dragoste, soțul meu a plecat de acasă și a locuit cu o altă femeie timp de 7 luni, fără să aibă grijă de mine și de fiica noastră de 4 ani, financiar sunt bine, dar am nevoie de îngrijirea fragedă Un bărbat, îl rog să se întoarcă acasă de mai multe ori, dar nimic nu se rezolvă, chiar am rugat -o pe sora lui mai mare să mă ajute să -l implor, ceea ce nu a funcționat. Așa că, într -o zi, am citit o mărturie a unei femei care a descris cum dr. Ogun Omo a ajutat -o să -și oprească soțul să divorțeze de ea cu o vraja de dragoste, așa că i -am luat contactul și mi -am explicat problemele pentru el, mi -a spus ce este necesar pentru vraja de dragoste Și pe care am făcut -o atunci, după 48 de ore, soțul meu s -a întors acasă cerșind iertarea mea, așa că așa a fost salvată căsătoria mea. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, nu ezitați să -l contactați pe e -mailul său: ogunomospellcaster@gmail.com pentru orice problemă care vă deranjează inima și el le va rezolva pentru dvs.

    RăspundețiȘtergere
  3. MAGIA ALBA ESTE UN SALVATOR AL VIEII SI TE ASIGUR DE ASTA.
    Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
    { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +2349046229159
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu