Recenzie ”Trei metri deasupra cerului” de Federico Moccia

La început nu i-am dat atenție fiind un roman cu un conținut pur romance însă acum vreau cu mare ardoare continuarea, să vizionez filmele și mai ales alte romane de la Federico Moccia. Romanul Trei metri deasupra cerului ma prins încă de la început și nu am putut abandona cartea până când nu am citit ultima pagina fiindcă m-am regăsit în pielea personajului masculin. Prima carte care a atins coarda sensibilă făcând-o să vibreze atât de tare încât copleșită de emoțiile transmise de autor prin stilul lui am plâns cu cartea în mână.  Mulțumiri edituri Bestseller pentru carte și sprijin.

 


„Trei metri deasupra cerului”

Autor: Federico Moccia 

An apariție: 2017 

Editura: BESTSELLER

Categoria: Literatura Universala

Ediție: Necartonata



Descriere

Ea este o studenta model și o fiica perfectă. El este un tip violent și dur. Provin din doua lumi diferite. În ciuda la toate, între ei se naște o poveste de dragoste pe cat de frumoasa, pe atât de controversată. O relație pentru care cei doi trebuie să lupte mai mult decât se așteptau. Step și Babi sunt ca Romeo si Julieta contemporani, într-un cadru ce pare sa fie creat pentru iubire.

O mare poveste de dragoste. Pe de o parte tinerii, viața de grup, motocicletele și cursele, pe de alta parte incertitudinile și tăcerile unor familii nefericite. Un microcosmos de vieți furioase care încearcă să se desprindă de la pământ.




Părerea mea

Dragostea atunci când nu este împărtășită din ambele părți în același fel, ea doare. Trei metri deasupra cerului, un loc pustiu,nepopulat de nefericiți; un loc unde doar Step și Babi ar fii putut ajunge.

El, tipul îngânfat cu un trecut nu prea fericit, un gangster cu personalitate, respectat de toți, un 10 plus din toate perspectivele adolescentelor mai puțin Babi. O fată silitoare, cuminte de care părtiniți ei sunt mândri și poate avea tot ce ar visa vreodată, îl întâlnește pe Step și în ciuda tuturor standardelor impuse de lumea în care trăiește ea și părinții ei se îndrăgostește până peste cap de acesta.

Step și Babi, două lumi diferite care până la urma se îndrăgostesc nebunește unul de altul și mai mult de atât se regăsesc pe sine. Dragostea nascută din nebunie, încercariile lor de a se schimba pentru a fii împreună, sacrificiile amândurora pentru ei sunt de apreciat și, pentru mulți dintre noi, ca o învățătură.

Am spus că nu i-am dat prea dat atenție deoarece m-am temut de clișe, însă stilul autorului și imaginația sa întrece orice carte pe care am citit-o până acum. Felul în care Step vrea sa o impresioneze pe Babi, personalitatea prieteniilor a lui Step și a celei mai bune prietene a lui Babi aduc un umor aparte cărți și povești de dragoste a celor doi îndrăgostiți.

Sfârșitul este unul care aduce un gust amar cititoriilor deoarece diferența dintre cele două lumi își spune cuvântul în cele din urma și desparte două suflete pereche care au fost acolo unde puțini ajung. M-am regăsit în suferința lui Step, în durerea alegeri lui Babi. Un roman care te învață că în fața iubiri nu trebuie sa fie nimic și nimeni mai presus de ea. Spun acest lucru fiindcă după părerea mea cei doi o să fie din nou împreună, poate nu ca iubiți dar ca prieteni vor fii. Poate. Cei cert este ca abia aștept următorul volum al acestei povesti de dragoste nebune.




Citate

„Totul se întâmpla cu un motiv.”

„Un gest de iubire, imposibil în ani de prietenie.”

„Există un moment în care drumurile voastre se despart.”

„Nu găsești niciun răspuns. Pentru că nici nu exista răspunsuri.”

„Nimeni nu poate iubi cum iubim noi, nimeni nu suferă cum suferim noi.”











Comentarii

  1. Viața vine cu experiențe diferite, nu știu ce ai experiență, dar aceasta este scurta mea mărturie, sunt fericit să tastrez asta pentru că am pace din nou în căsătorie și totul datorită unui om grozav numit Dr. Ogun Omo, el este un puternic vraja rolul care ajută la concilierea disputei dintre mine și soțul meu cu o vraja de dragoste, soțul meu a plecat de acasă și a locuit cu o altă femeie timp de 7 luni, fără să aibă grijă de mine și de fiica noastră de 4 ani, financiar sunt bine, dar am nevoie de îngrijirea fragedă Un bărbat, îl rog să se întoarcă acasă de mai multe ori, dar nimic nu se rezolvă, chiar am rugat -o pe sora lui mai mare să mă ajute să -l implor, ceea ce nu a funcționat. Așa că, într -o zi, am citit o mărturie a unei femei care a descris cum dr. Ogun Omo a ajutat -o să -și oprească soțul să divorțeze de ea cu o vraja de dragoste, așa că i -am luat contactul și mi -am explicat problemele pentru el, mi -a spus ce este necesar pentru vraja de dragoste Și pe care am făcut -o atunci, după 48 de ore, soțul meu s -a întors acasă cerșind iertarea mea, așa că așa a fost salvată căsătoria mea. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, nu ezitați să -l contactați pe e -mailul său: ogunomospellcaster@gmail.com pentru orice problemă care vă deranjează inima și el le va rezolva pentru dvs.

    RăspundețiȘtergere
  2. MAGIA ALBA ESTE UN SALVATOR AL VIEII SI TE ASIGUR DE ASTA.
    Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
    { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +2349046229159
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu